Monday 10 October 2011

TIP MENGETAHUI PERSONALITI SESEORANG DENGAN GAYA TIDURNYA?


Antara cara tidur:


Foetus:
Anda dilihat sebagai seorang yang kuat dari segi luaran tapi dari segi dalaman anda sensitif. Mereka yang tidur dalam position seperti foetus ini, malu bila pertama kali berjumpa dengan orang baru tapi lama kelamaan dah biasa dan relax.




Log:
Mereka yang tidur cara macam ini ialah orang yang easy going, suka bersosial iaitu suka meibatkan diri dalam kelompok orang ramai dan mudah percaya dengan strangers. Namun begitu, mereka mudah tertipu {hahaha}




Yearner:
Mereka yang tidur cara ini bersifat terbuka tetapi diragui dan sinis. Golongan ini lambat untuk membuat keputusan tetapi bila sudah buat keputusan, susah untuk mereka ubah keputusan itu.




Soldier:
Mereka yang tidu cara ini selalunya pendiam. Mereka suka menetapkan smeua benda untuk dirinya sendiri dan meletakkan diri mereka di standard yang tinggi.




Freefall:
Mereka ini suka berkawan tetapi dalam masa yang sama agak kurang ajar. {adeh} Mereka tidak suka dikritik dan situasi yang ekstrem.




Starfish:
Mereka yang tidur gaya macam ini, ramai orang suka berkawan dengan dia sebab golongan ini suka mendengar masalah orang lain dan suka bagi bantuan apabila orang lain memerlukan. Mereka tidak suka menjadi tumpuan.



-banyaktehkereta

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...