Friday 28 October 2011

Dewi Perssik akui kelemahan diri

DEWI PERSSIK MEMBUAT PERSEMBAHAN DI MALAM KONSERT SELEKSI INDONESIA
Kes pertelingkahan antara Julia Perez bersama ratu dangdut Indonesia, Dewi Perssik telah pun melarat menjadi lebih besar daripada apa yang disangka sebelum ini.

Biarpun Jupe (Julia Perez) telah ditetapkan sebagai pesalah dan dijatuhkan hukum oleh Pengadilan Negeri Jakarta Timur, Dewi Perssik tetap akan menjalani persidangan sehingga hukuman itu dijalankan.

Menurut Dewi, dia tetap bersiap dengan sebarang risiko jika pihak pengadilan menetapkan dirinya bersalah.


“Semua perkara ini tetap harus dihadapi, kerana saya yakin dan saya mempunyai prinsip yang tidak pernah berubah. Kalau salah, saya akan mengakui kesalahan saya dan saya tidak pernah menyalahi orang lain," katanya.

Mengakui mempunyai kelemahan dalam menghadapi kes, jelas Dewi dia sering termakan kata-kata provokatif orang lain terhadapnya.

“Saya akui itu kelemahan saya, jadi sekarang saya harus belajar cara mengendalikan diri,” jelasnya lagi.

Dewi Perssik hadir ke Malaysia pada 23 Oktober lalu untuk menjayakan Konsert Seleksi Indonesia yang berlangsung di Stadium Merdeka yang menyaksikan ribuan peminat muzik Indonesia hadir membanjiri Stadium Merdeka.


-maggaonline

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...