Wednesday 26 October 2011

DAHSYAT MINUM DARAH ISTERI SELAMA 3 TAHUN

Gambar Hiasan
Memang diibararatkan seperti menonton filem seram. Tetapi kisah ini benar-benar berlaku di Negara India, apabila seorang isteri mendakwa bahawa suaminya selama tiga tahun telah meminum darahnya.

Wanita yang berumur 22 tahun itu berkahwin dengan suaminya pada tahun 2007 di perkampungan Shirkapura. Suaminya mula meminum darah isterinya apabila mrasakan dirinya lebih bertenaga selepas meminum darah. Kaedah yang digunakan oleh suaminya itu ialah dengan menggunakan picagari.

Suami tersebut juga pernah melakukan perbuatan itu ketika isterinya mengandung. Si isteri terpakasa akur sahaja dengan perbuatan suaminya itu, kerana suami tersebut akan mengugut untuk melakukan tindakan kasar ke atas isterinya.

Selepas tiga tahun, apabila sudah tidak tahan dengan perangai suaminya, dia melarikan diri ke rumah ibu bapanya dan memebritahu kesemua perkara tersebut kepada mereka.

Pada awal Julai, keluarga wanita itu telah menfailkan kes ke atas suami terbsebut bagi mendaptakan keadilan ke atas wanita yang malang itu.

-borakkosong

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...