Friday 21 October 2011

PELIK PEREMPUAN MEROGOL LELAKI


Sejumlah lelaki di Zimbabwe, Afrika, diculik dan diperkosa sekelompok perempuan yang berpura-pura menumpangkan lelaki itu ketika di dalam perjalanan.Demi Sperma, Perempuan ini merogol Lelaki secara berkumpulan.

Modus operandi kes luar biasa ini berlaku terhadap mangsa lelaki yang ditawarkan untuk menumpang kenderaan, tetapi mereka kemudian dibius dan dibawa ke tempat-tempat terpencil oleh penyerang perempuan. mangsa lelaki tersebut kemudian dipaksa untuk melakukan hubungan seks dengan para perempuan itu, kadang-kadang tanpa mengunakan kondom
.

Akhirnya suspek akan mengumpulkan sperma mangsa, lalu meninggalkan mereka di tepi jalan.-Daily Mail.





Harry Muhammad Misi kepada Radio Nehanda Zimbabwe mengatakan, “Kami sangat terkejut dengan apa yang terjadi dalam masyarakat kami, di mana laki-laki sekarang diperkosa perempuan. Nampaknya dunia telah terbalik sekarang ”

berikutan dengan kes luar biasa ini tiga wanita telah ditahan bersama 33 kondom yang sesetengahnya telah digunakan dan masih mempunyai kesan sperma.suspek adalah Rosemary Chakwizira (24 tahun), Sophie Nhokwara (26 tahun), dan Netsai Nhokwara (24), semuanya berasal dari Mkoba 4, Gweru.



-GAMBAR HIASAN


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...