Wednesday 2 November 2011

NAJWA LATIFF BUAT MASALAH DENGAN WARTAWAN?



Artis muda yang sedang meningkat naik melalui YouTube iaitu Najwa Latif yang terkenal dengan lagu Cinta Muka Buku dikatakan mempunyai masalah dengan para wartawan. Masalah yang sebenarnya dimaksudkan ialah apabila pengurusnya dikatakan tidak menghormati wartawan malah sanggup meninggi suara apabila diajukan soalan.

Najwa Latif seorang artis yang boleh pergi jauh didalam industri nyayian dan sayang jika pengurusnya terus bersikap sedemikian hanya akan menyebabkan Najwa “dipulaukan” oleh beberapa wartawan sekaligus menyebabkan dia susah hendak cari makan kelak.

Dikatakan ada rakan wartawan dari stesen televisyen swasta telah dimaki dan dituding jari oleh pengurus ini yang tidak tahu berkomunikasi dengan media. Kejadian ini berlaku pada suatu majlis dimana wartawan berkenaan sedang menghadiri majlis pelancaran bersama selebriti di taman rekreasi sekitar Kuala Lumpur.

Masalah ini dikatakan berpunca dari soalan yang diajukan pada penyanyi remaja mengenai isu peribadi artis remaja berkenaan. Namun begitu, pengurusnya yang sepatutnya hanya bekerja sebagai pengurus telah memarahi wartawan berkenaan dan turut memberi amaran agar tidak bertanya mengenai hal demikian lagi.

Baru-baru ini juga, ketika pengumuman peserta separuh akhir sebuah anugerah muzik di Bentley Auditorium, ada wartawan ingin menemubual artis remaja ini telah dibalas dengan kasar oleh pengurus ini apabila ditanya mereka berada dimana. Pengurus itu dengan nada yang tinggi memberitahu Najwa mempunyai jadual yang padat dan perlu segera beransur dari sana dan bergerak ke Pahang.

Pada kes yang lain pula, dikatakan pengurusnya beberapa kali meminta Najwa Latif dilepaskan walaupun pada ketika itu, latihan untuk program siaran langsung memerlukan dia berada disana sehingga tamat latihan.

Jadi kepada yang terlibat, diharapkan anda lebih faham dengan maksud yang dijelaskan.Sebabnya semua yang dilakukan ini hanya untuk menaikkan lagi nama Najwa Latiff didalam industri nyanyian.Janganlah disebabkan pengurusnya yang mungkin kepenatan setelah seharian menguruskan Najwa melepaskan geram dengan para wartawan ya?

2 comments:

Anonymous said...

sabar najwa,nnti ko wat lgu tentang "wartawan" comfirm best lagu tue,hahahaha

infosuam said...

hahaha :p

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...